Αγαπητές/οί Συνάδελφοι,
H ιατρική διαφήμιση είναι πάντα ένα ευαίσθητο ζήτημα, που προσπαθεί να ισορροπήσει μεταξύ, της (θεμιτής) παρουσίασης ιατρικών υπηρεσιών και εναλλακτικών θεραπευτικών δυνατοτήτων στο κοινό, είτε ως ιδιώτες Ιατροί, είτε ως μέλη μονάδων παροχής υπηρεσιών υγείας και την τήρηση του κώδικα ιατρικής δεοντολογίας που διέπει το επάγγελμά μας.
Η Επιτροπή Ηθικής & Δεοντολογίας της Ελληνικής Ουρολογικής Εταιρείας (ΕΟΕ) μετά από από προτροπή του ΔΣ και σε συνεργασία μαζί του σας παρουσιάζουν σήμερα ένα συνοπτικό «κείμενο -οδηγό”, που βασίζεται στον Κώδικα Ιατρικής Δεοντολογίας και περιλαμβάνει τις βασικές παραμέτρους του. Ειδικά, στην σύγχρονη εποχή των άπειρων δυνατοτήτων που μας προσφέρουν η τεχνολογία και τακοινωνικά μέσα, είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τι επιτρέπεται και τι όχι στο ζήτημα αυτό.
Θεωρούμε, εκ των προτέρων, ότι ως μέλη ενός υψηλού κύρους επιστημονικού σωματείου όπως η ΕΟΕ, θα πρέπει όλοι μας να δραστηριοποιούμαστε εντός του κανονιστικού πλαισίου που περιγράφεται στο φυλλάδιο. Στην δυσάρεστη περίπτωση που η Ελληνική Ουρολογική Εταιρεία γίνει αποδέκτης καταγγελιών ή κληθεί να αποφανθεί σε αιτήματα ή διαμαρτυρίες πολιτών φορέων για μέλη της, ο οδηγός αυτός θα αποτελεί το πολύτιμο εργαλείο στην αξιολόγησή τους.
Το Διοικητικό Συμβούλιο εκφράζει τις ευχαριστίες του στα μέλη της Επιτροπής Ηθικής & Δεοντολογίας της ΕΟΕ που επιμελήθηκαν το κείμενο.
Ελπίζουμε να σας φανεί χρήσιμο στην καθημερινότητά σας. Δείτε εδώ
Με εκτίμηση,
Εκ μέρους της Ελληνικής Ουρολογικής Εταιρείας
Χαράλαμπος Θωμάς
Γενικός Γραμματέας ΔΣ